Siz de “İnsan Kaynağı Yönetimi”nin;
• İşe alım,
• Oryantasyon,
• Politika ve prosedürleri belirleme/uygulamaya alma,
• Bordro süreçlerinin yönetimi,
• Anlaşmazlıkları gidermek,
• Performansları değerlendirmek,
• Veri girişi ve evrak işleri yapmak,
• Bolca kâğıt, belge, kırtasiye,
den ibaret olduğunu düşünenlerden misiniz?
Bunlar, bir şirketin İnsan Kaynağı Yönetimi” fonksiyonlarından sadece “bir kısmı”dır. Hemen hemen tüm şirketlerde aynı şekilde gerçekleştirilen fonksiyonlardır. Sadece kullanılan tool ve dijital sistemler faklıdır, o kadar. Ama özde aynıdır.
Peki “İnsan Kaynağı Yönetimi”nin fonksiyonları bu kadar mı?
Kesinlikle değil. Bundan sonrası, her şirket için, şirketin büyüklüğü, hacmi, faaliyet alanı gibi unsurlar çerçevesinde, her bir şirket için “terzi usulü” üretilir ve uygulanır.
Bundan sonrası derken,
• Şirket gelirini artırma,
• Şirket kültürünü değiştirme, geliştirme,
• Çalışan gelişimini destekleme,
• Aidiyet kültürü oluşturma,
• Çalışanların rahat hissetmesine yardımcı olma,
• Şirkete tasarruf kültürünü kazandırma,
• Şirketin, günümüzün sert rekabet koşullarına dayanabilmesi ve devamlılığı için gerçekleştirmek zorunda olduğu hedeflerin gerçekleştirilebilir hale getirilebilmesi için şirketin finans yönetimiyle stratejik bir iş birliği sağlanması,
• Ekip arkadaşlarımızın “devamlılığını” sağlama olarak özetlenebilecek “olmazsa olmazlar”dan bahsediyoruz.
Modern İnsan Yönetimi üç bileşene odaklanır:
1. İş birliği
2. Yetenek stratejisi
3. Şirket büyümesi
Bu bileşenlerin “harcı”, tüm çalışanların iş birliği ve katılımıdır.
Kollarımızı birlikte sıvadık. Devamlılık için, sürdürülebilirlik için, birlikte üretip geliştirmek için, birlikte yola çıktık.
Tüm DEM çalışanlarını dinlemek, beraber çalışmak, üretmek, DEM çalışanlarının beklentilerini anlamak, çözüm sağlamak; DEM İK’nın tek ve en sevdiği şey. Bizimle iletişim kurun. insankaynaklariozel@demilac.com.tr’den tüm paylaşımlarınızı bekliyoruz. Birlikte hep iyiye, güzele ve berekete…
Sağlıcakla kalın.